Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeCześć! Słuszna uwaga! Podejmiemy się porównania, gdy tylko podstawisz nam taką maszynę! A takie motocykle jak CBR 250RR nie są dziś produkowane z uwagi na prozaiczne... koszty. Kto by to dziś kupił za powiedzmy 33k pln?
OdpowiedzCzesc. No wlasnie ja bym kupil hehe ale niestety skazany jestem na uzywke z 1991 na dodatek, ktora jest piekielnie ciezko znalezc ;/ PS Jesli uda mi sie kiedys kupic, odezwe sie! :) Pozdraiwam
OdpowiedzCBR 250 RR z początków 90 lat jest fajnym motocyklem, niestety niezbyt wytrzymałym, jeśli ktoś w pełni korzysta z jej osiągów, najczęstsza awaria to pękanie sprężyn zaworowych przy bardzo wysokich obrotach ( podczas dłuższej jazdy z takimi obrotami), w rezultacie zawory spotykały się z tłokami, z reguły właścicielom, naklejało się pasek na obrotomierzu wskazujące mniej więcej bezpieczne obroty, było to z reguły 12500 obr...a dopiero moto zaczyna się rozgrzewać...
OdpowiedzCzesc, nie tak dawno przesiadlem sie z gsxr 600 na cbr 1000 i odkrylem ze przesiadka na wiekszego bike'a byla kompletnie nie udanym pomyslem. :) Zdecydowalem teraz,ze to co najbardziej podoba mi sie w jezdzie na motocyklu to krete drogi, a nie moc czy przyspieszenie. Dlatego mam zamiar sprzedac moje 1000cc i kupic cos malego, lekkiego i przerobic tylko na motocykl torowy. Padlo na zxr250 albo cbr250rr MC22...
Odpowiedz